سئو
سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است و یکی از زیرمجموعههای دیجیتال مارکتینگ میباشد که اگر در فضای آنلاین فعالیت داشته باشید یا به موضوعات مرتبط با آن علاقمند باشید، ناگزیر هستید برای یادگیری آن وقت بگذارید.
مفهوم سئو فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه مناسب سازی سایت برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای اصلی آن میباشد. بطوریکه در چند سال اخیر سیاستهای گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایتها همسو شده است.
سئو فرآیند سادهای نیست که به راحتی پیادهسازی شود زیرا نیازمند دانش زیاد، علم پیش زمینهای و صبر است.
همه روزه مردم برای یافتن پاسخ سوالات، اطلاعات محصولات، خدمات و موارد دیگر، بیش از میلیاردها کلیدواژه را در موتورهای جستجو وارد میکنند.
امروزه بهتر دیدهشدن در فضای دیجیتال و کسب رتبه بالاتر در نتایج گوگل، (سئو) تاثیر بسزایی در جذب مشتریان بالقوه و افزایش گردش مالی کسبوکارها دارد زیرا اکثر مردم تمایل به کلیک روی چند نتیجه اول در صفحه نتایج جستجوی گوگل دارند.
انواع سئو را می توان به سه دسته ی زیر تقسیم کرد:
سئو کلاه سفید:
مجموعه ای از تاکتیک های مورد تایید برای سئو که برای افزایش جایگاه سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو مورد استفاده است .
سئو کلاه سیاه:
سئو کلاه سیاه مجموعه ای از کارهایی است خارج از قوانین موتورهای جستجو، برای کسب رتبه بهتر است.
سئو کلاه خاکستری:
مجموعه ای از تاکتیک های سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه را سئو کلاه خاکستری می گویند. سئو کلاه خاکستری ریسک بیشتری از سئو کلاه سفید دارد زیرا کمی از قوانین موتورهای جستجو برای کسب رتبه بهتر را زیرپا می گذارد.
کاربران در مراجعه به شرکت ها دنبال مجمو عه هایی هستند که سئو سایت را با جدیدترین متدها و در عین حال سریع ترین روش برای بالا رفتن رتبه سایت انجام میدهند.وآکادمی طراحان یکی از بهترین ها میباشد.
- ۰۰/۱۰/۱۱